Dukje

Këto janë ushtrimet bazë për një trup fit…

Nga  | 

pexels-photo

Nga Henri Kamberi

Ushtrimet bazë për një trup më të mirë dhe fit:

Për sa i përket kardios, është e rëndësishme të mbahet në nivel mesatar, jo shumë të sforcuar por as të lihet pas dore. Diçka e mesme është më e mira. Në shembuj do të thoja ecje e shpejtë 45-60 min në ditë (3/5 herë në javë). Vrap i lehtë apo biçikletë (30 min në dite janë të mjaftueshme për të paktën 5 herë në javë).

Tani le të flasin për ushtrimet fizike me peshën e lirë të trupit.

Ushtrimet që përdorin disa muskuj njëkohësisht janë ushtrimet që harxhojnë më tepër kalori, janë ato më funksionalet dhe njëkohësisht me më shumë rezultat. Setet mund të mbahen nga 3 për çdo ushtrim dhe me nga 10 përsëritje. Koha e pushimit mes seteve rekomandohet 60-90 sekonda dhe nga ushtrimi ne ushtrim 1-2 min.

Le te listojme disa ushtrime per gjymtyret e poshtme:

(Jump squats, lunges, pile squats, calf raises etj)

Gjymtyrët e sipërme: (Push-ups, knees push-ups, chair dips, back extensions etj)
Ushtrimet që prekin të gjithë trupin: Jumping jacks, high knees, burpees, plank, side plank etj)

 

 

Lini një koment

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *

Shares