Psikologji

Magjia, martesa (//////shteti)

Nga  | 

Ç’është magjia? Po magjia e zezë?

Pse njerezit perdorin ilaçe?

Për çfarë shërben psikologu/gia?

Pse, zakonisht i drejtohemi psikologut, pastaj ilaçeve]


Për të kuptuar historitë e njerëzve, duhet t’i jetosh plotësisht ato. Ky nuk është kusht, por kushti, e që më pas na bën të gjykojmë edhe për mirësinë e tyre. Sa % e njerëzve, në Shqipëri dhe në Kosovë, e dinë ç’është magjia dhe se si shërohet ajo?

Si gjykohen këta njerëz (ndërsa, janë të ndarë në magjistarë dhe të magjepsur). Sa raste ka tek adoleshentët që kanë rënë pre e ‘magjive’, prej një miku, mikeshe a dikujt të afërt? Si kurohen këto, dhe ato magji?

Sa prej këtyre, i drejtohen Kishës. Sa prej tyre, i drejtohen psikologut, ose psikologes, për t’u shëruar?

Nuk besoj se gjendet një statistikë e saktë mbi magjitë, apo njerëzit që bien pre e magjive. Por dihet pak a shumë se magjitë bëhen edhe nëpërmjet ushqimit, si për shembull, kur duhet të drejtohemi për nga një ushqim (kemi dëgjuar për raste “të çmendurish” që hanë gjatë gjithë kohës vetëm bukën, ose për raste edhe më të habitahme, kur personi nuk fut asgjë në gojë, {sepse, është i drejtuar vetëm nga duhani]. Në rastet e mësipërme, personi ndihet më mirë kur konsumon një ushqim (të caktuar ose jo), ose kur përdor menjëherë ilaçe (për të spostuar energjinë në rrathë të tjerë energjitikë). Magjia është zakonisht problematikë e vendeve të cilat manifestojnë një besim, më shumë se sa e shteteve laike. Në këto vende, edhe “shpirtrat binjakë” gjykohen nëpërmjet ëndrrave. Imagjinojmë një ëndërr krejt të pavarur, e cila diskutohet, për nga reagimi dhe për nga vërtetësia, në një grup prej pak njerëzish. Ose, edhe kur personi thirret në një tjetër nivel subkonshi dhe  kujtimesh, duke përcjellë kështu, një informacion të koduar në mendjen e tij. (Memorie kolektive)

[Memorie kolektive – Memorie normale (jo në Awaken state) = Një individ i pushtuar]

{E, i cili, flet mjedisin, të shkuarën, frikërat & nënndërgjegjjen e njerëzve që ndikojnë në të}

Një individ i tillë, është vulnerabël për të kthyer një përgjigje dhune ndaj një veprimi normal. Sa % e njerëzve në Shqipëri flasin sipas asaj që janë duke menduar? Dhe nëse mendimi dhe fjala (që duhet të shoqërojnë njëra-tjetrën) cungohen, si do të jetë veprimi, në një mjedis intimidues

Mjedis intimidues – Kur dikush të vendos në situata aspak normale, edhe për të kuptuar limitin e reagimit

Dëgjojmë shpesh të thuhet (verbalizohet) shprehja “deri ku”, “edhe sa”, “why”, etj.

Sa e manipulueshme mund të jetë situata e një personi krejt të ekspozuar. Të prekur prej opinionit publik. Të afërt me publikun, por, pa audiencë komunikative? Po aq sa një Mitent konfliktual (motorr, gjenerues konfliktesh, për të cilin, mund të punojnë edhe njerëz, sipas takatit të “info-maniakut” që i sygjeron gjenerimin e konflikteve të reja).

Pyetja është: A janë këta, viktima, të mosnjohjes totale nga audienca të potencialit tre dimensional trikohor, duke u lënë në hije, për arsye shpërndarjeje të aftësive të tyre sipas një logjike strategjike. Për shembull:

Nëse, D sheh M në një orë X, e ku dritëhijet priten në atë mënyrë, G, do të pësojë një aksident (nuk përkashtohen aksidentet diplomatike)

“Sepse, i kanë bërë magji.”

Çfarë do të thotë magji? Kujt i bëhet, dhe pse?

Pse, një personalitet duhet të dëshirojë që në çastin Z, personi A, të rrëshkasë mbi një tapet të vendosur mirë, në dukje? Ose, duke iu referuar të njejtës logjikë (‘magjike’) një çift të martohet në një ditë unike

Ku, pra, dritëhijet janë ‘të ndara’ në një mënyrë unike. E ku, imagjino pra, se sa para hidhen për një industri të tillë, që natyrisht mbetet magjike.

Pse, duhet një martesë t’i nënshtrohet magjisë (kur themi magji, kemi thënë Magjistar/e) jo Xhami, jo Hoxhë, jo Mysliman/e. (?)

A janë këto martesa më, normale? Duke pasur parasysh konkursin që i pason për të mos e lënë Magjinë të ikë. Jo.

Informacioni që gjenerohet shumë shpejt, njerëzit që ecin tepër ngadalë, si, edhe, të kuptuarit e magjisë (për t’iu nënshtruar një shërimi të vërtetë, edhe ‘kombëtar’) 

Lini një koment

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *

Shares